تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


         تحقیق حاضر به منظور بررسی نقش چند رسانه ای های آموزشی الکترونیکی و تأثیر آن بر میزان پیشرفت مهارت خواندن انجام گرفت. نقش مهارت خواندن و کلید موفقیت در فرایند یاددهی ، یادگیری و مسائل پیش رو برای دانش آموزان در محیط های آموزشی ضروری است. هدف از این مقاله استفاده از فناوری آموزشی و چند رسانه ای ها در فرایند یاددهی- یادگیری، به سبب دارا بودن قابلیت هایی به عنوان ابزاری کار آمد در فرایند آموزش و یادگیری مهارت خواندن است. روش مورد استفاده در این تحقیق، اسنادی، تحلیلی با استفاده از منابع چاپی و الکترونیکی است. یافته ها بیانگر، آن است که استفاده از چند رسانه ای های آموزشی مناسب در فرآیندیاددهی ، یادگیری در ایجاد علاقه و بالا بردن توانایی مهارت خواندن دانش آموزان پایه اول ابتدایی مؤثر می باشد. به شرط آن که تحولات و نوآوری های جدید در برنامه های مدارس گنجانده شود و با تأکید بر یادگیری مهارت ها و کاربرد دانش، استفاده از ابزارها و وسایل و فناوری ها در آموزش بیشترین بهره را برد. و می توان تأثیر آموزش با کمک چند رسانه ای ها بر توانایی مهارت خواندن فراگیران اشاره نمود.


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : مهارت ,خواندن ,استفاده ,رسانه ,آموزشی ,یادگیری ,مهارت خواندن ,یادگیری مهارت ,توانایی مهارت ,دانش آموزان ,فرایند یاددهی ,توانایی مهارت خواندن ,پ ,

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز جمعه 5 خرداد 1396

تبلیغات

ads2

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر