تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


        نقش بازخورد بعنوان هسته ی مرکزی ارزشیابی کیفی، توصیفی بر یادگیری معلمان کوچک. هدف از این مقاله بررسی مفهوم بازخورد توصیفی، بررسی تأثیر بازخورد توصیفی بر یادگیری عمیق و پایدار دانش آموزان درفرآیند یاددهی یادگیری می باشد. روش مورد استفاده در این پژوهش، اسنادی، تحلیلی با استفاده از منابع چاپی و الکترونیکی است. یافته های این پژوهش بیانگر، آن است که بازخوردهای توصیفی بر اصلاح و بهبود یادگیری مؤثر می باشد به شرط آن که نقاط قوت و ضعف درست شناسایی، مشخص و بیان شود و رهنمود های مؤثر و ارزشمند در جهت اصلاح و بهبود یادگیری فراگیران ارائه گردد و پایداری و تثبیت یادگیری، پیشرفت تحصیلی، ایجاد علاقه و انگیزش یادگیری، نگرش مثبت به درس و مدرسه، یادگیری مؤثر، عمیق، ماندگار و ... را سبب می شود.


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : یادگیری ,توصیفی ,بازخورد ,بهبود یادگیری ,بازخورد توصیفی ,معلمان کوچک ,یادگیری معلمان ,

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز جمعه 5 خرداد 1396

تبلیغات

ads2

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر